Saturday 29 August 2009

i'm back fukker!

Hahahaha...at last aku kembali yakin.keyakinan semakin hari semakin bertambah hasil titik peluhku yang mencari something yang aku inginkan..hehehe..punyela aku nak bende sampai aku g keje x pakai deodarant..ye!aku sudah seminggu x pakai deodarant..wak cakap aku manusia jijik,keji,selekeh..aku nak wat macam mane.bukan aku mintak deodarant habis.aku dah fuck deodarant yang roll-on.ape barang..pakai yang spray suda..aku beli kat woodlands dengan harga sin$2.50 bersamaan dengan rm14 tim cakap..peh!murahla seh aku beli..pastu aku canang ar ngan kawan2..masing2 mau kirim..separa automasi aku menjadi duta adidas yang x rasmila ni..hehehe..mau deodarant adidas?ayoh bung!kontek aja gue..





percayalah!sebotol sin$2.50..aku x bedek..resit aku tertinggal kat rumah.nanti aku ksi buktila ye..aku punye yang kaler hijau tu..nanti aku nak beli lagi ar..hehehe..

No comments:

Post a Comment