Sunday 23 August 2009

hola..hola..hola

hmm..sejak virus h1n1 menyerang ni,ramai orang jadi takut,fobia,trauma nak kuar rumah..kalau nak kuar pun pakai mask.tu pun kalau rajinla..kalau x,slumber suda..nak kene,kene..since aku dah start keje ni,semakin aku malas nak bersosial..mungkin kerana masa sehari tu aku gunekan untuk bekerja,ulang alik jb-s'pore,tidur,masak nasi kat rumah,basuh baju..agak mencabar jugak seh kerana aku ni pelepak kental.title aku sebagai pelepak di osman makin pudarla gamaknye..tapi tiap ape pun ade pro-kontra tersendiri..dan aku rase aku harus berubah dari macam gitu je..aku harus matlamat sendiri..banyak yang harus dikejarkan,diuruskan,diselesaikan..especially hutang2 yang sedia ada..holy shit!mau2 gaji ke-4 baru aku steady seh..tapi xpela,berkorban sikit ape salahnye..nway aku akan menikmati hidup ini dengan redha dan jujur.tawakal jela seh.lantakla orang nak kate ape,nak buat aku macam mane pun,aku pedulik ape..biarkan jela..aku pun x terlepas dari bikin silap.name pun manusia.mesti ade error punye seh..tapi mungkin akan lebih berhati2.kejadian yang lepas menjadikan aku grow up dalam segala hal.ape pun aku akan hargai kawan2,manusia2 yang berada dikeliling aku..tq semua..

No comments:

Post a Comment